Help

Overzicht bestelling

Uw bestelling bevat nog geen producten.

Veelgestelde vragen

Overzicht

1. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
2. Hoe werkt online bestellen?
3. Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?
4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?
6. Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?
7. Kan ik mijn gebak ook in de winkel bestellen?
8. Waar moet ik mijn gebak afhalen?
9. Moet ik mijn bestelling online betalen?
 

1. Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Vandaag voor 10 uur besteld morgen na 10.00 uur af te halen in uw Jan Linders.
Besteld u op zaterdag, dan kan uw bestelling pas op maandag na 10.00 uur worden afgehaald.

Afhaalschema*
Afhalen maandag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk zaterdag voor 10.00 uur
Afhalen dinsdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk maandag voor 10.00 uur
Afhalen woensdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk dinsdag voor 10.00 uur
Afhalen donderdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk woensdag voor 10.00 uur
Afhalen vrijdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk donderdag voor 10.00 uur
Afhalen zaterdag (na 10.00 uur)/ bestellen uiterlijk vrijdag voor 10.00 uur

*Let op! De week voorafgaand aan kerst en rondom feestdagen kunnen afwijkende schema's gebruikt worden.

2. Hoe werkt online bestellen?

Stap 1: Uw bestelling
Kies het gebak en de hoeveelheid die u wilt bestellen

Als u klaar bent met bestellen gaat u verder met het afronden van uw bestelling. U komt hier terecht door op "Bestelling afronden" te klikken.

Stap 2: Uw gegevens
Vul hier uw persoonlijke gegevens in en de gewenste afhaaldatum en vestiging. Ook dient u akkoord te gaan met de 'algemene voorwaarden'.
Vul een geldig e-mailadres in voor de bevestiging van uw bestelling.
Vul een geldig telefoonnummer (bij voorkeur mobiel) in zodat uw Jan Linders supermarkt eventueel contact met u op kan nemen bij vragen.

Stap 3: Bevestig uw bestelling
Klik op bestellen en u krijgt een automatische e-mail .
In deze e-mail staat een link. Klik op de link en u komt weer op de website van de gebakservice. Nu is uw bestelling pas definitief.

U ontvangt nu een e-mail met daarop de definitieve bevestiging. Print deze mail uit en neem deze mee naar de winkel wanneer u uw bestelling op gaat halen.

3. Waar kan ik terecht voor vragen over mijn bestelling?

Bij vragen kunt u de Jan Linders klantenservice contacten via www.janlinders.nl/klantenservice/

4. Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Neem contact op met de Jan Linders klantenservice via www.janlinders.nl/klantenservice/ om uw bestelling te wijzigen of te annuleren.
Annuleren kan tot 2 werkdagen voor de leverdatum van uw bestelling.

5. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is verzonden?

Als u de bestelling via de link in de e-mail heeft bevestigd en een nieuwe e-mail heeft ontvangen met als titel “Bestelling bevestigd” of “Bevestiging van uw bestelling”, dan is uw bestelling goed verzonden. Print deze bevestiging uit en neem deze mee wanneer u de bestelling afhaalt.

6. Wat moet ik doen als ik geen e-mail heb ontvangen om mijn bestelling te kunnen bevestigen?

Wij raden u aan om te kijken of de e-mail niet in de map "ongewenste berichten" of de map "SPAM" terecht is gekomen. Mocht u het idee hebben dat u het e-mailbericht helemaal niet ontvangen heeft, dan kunt u altijd contact opnemen met de Jan Linders klantenservice.

7. Kan ik mijn gebak ook in de winkel bestellen?

U kan uw gebak ook in de winkel bestellen. Informeer op de Brood en Banket afdeling naar de mogelijkheden en het bestelformulier.

8. Waar moet ik mijn gebak afhalen?

U kunt uw gebak afhalen bij de Brood en Banket afdeling.

9. Moet ik mijn bestelling online betalen?

Nee, u rekent uw bestelling gewoon aan de kassa af.

 

Jan Linders

 product(en)
Sorteer op